Show simple item record

dc.contributor.authorSansó Galiay, Clara
dc.contributor.authorNavarro Sierra, José Luis
dc.contributor.authorHuguet Canalís, Ángel
dc.date.accessioned2015-12-11T14:36:10Z
dc.date.available2015-12-11T14:36:10Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/3831
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 36 Vol.13 (2), 1 de Septiembre de 2015es_ES
dc.subjectLongitudinal studyes_ES
dc.subjectLanguage proficiencyes_ES
dc.subjectImmigrationes_ES
dc.subjectHome languagees_ES
dc.subjectSpanish speakinges_ES
dc.subjectEstudio longitudinales_ES
dc.subjectConocimiento lingüísticoes_ES
dc.subjectInmigraciónes_ES
dc.subjectLengua familiares_ES
dc.subjectHispanohablantees_ES
dc.titleThe evolution of language acquisition in immigrant students in Calalonia: the role of the home languagees_ES
dc.title.alternativeLa evolución del conocimiento lingüístico del alumnado inmigrante en Cataluña. El papel de la lengua familiares_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/index.php?n=36es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.14204/ejrep.36.14081


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record