Show simple item record

dc.contributor.advisorSanz Pérez, Celia es_ES
dc.contributor.authorParis Griñán, Marta
dc.date.accessioned2020-04-29T08:39:15Z
dc.date.available2020-04-29T08:39:15Z
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/8128
dc.language.isoeses_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectTrabajo Fin de Grado de la Universidad de Almeríaes_ES
dc.subjectEnseñanza y aprendizaje de Lengua Extranjeraes_ES
dc.subjectMotivación y aprendizajees_ES
dc.titleRevisión bibliográfica sobre la motivación y el aprendizaje en el aula de Francés Lengua Extranjera en estudiantes de Educación Primariaes_ES
dc.title.alternativeBibliographic review about motivation and learning in the French Foreign Language classroom for primary school studentses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional