Show simple item record

dc.contributor.authorMelville, Wayne
dc.contributor.authorPassmore, Graham
dc.contributor.authorBowen, G. Michael
dc.date.accessioned2012-01-26T10:03:19Z
dc.date.available2012-01-26T10:03:19Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/816
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 24 Vol.9 (2), 1 de Septiembre de 2011es_ES
dc.subjectPres-service teacherses_ES
dc.subjectReflectiones_ES
dc.subjectBiographyes_ES
dc.subjectTechnologyes_ES
dc.subjectPre-servicio de los profesoreses_ES
dc.subjectReflexiónes_ES
dc.subjectBiografíaes_ES
dc.subjectTecnologíaes_ES
dc.titlePre-service teacher reflections, video-conference and WebCT: An exploratory case studyes_ES
dc.title.alternativeReflexiones de los docentes en formación, videoconferencias y WebCT: un estudio exploratorioes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?561es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v9i24.1474


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record