Show simple item record

dc.contributor.authorIpiña, Mª Julia
dc.contributor.authorMolina, Leonardo
dc.contributor.authorGuzmán, Rogelio
dc.contributor.authorReyna, Cecilia
dc.date.accessioned2012-02-03T19:05:52Z
dc.date.available2012-02-03T19:05:52Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/912
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almería.es_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 22 Vol.8 (3), 1 de Diciembre de 2010es_ES
dc.subjectSocial competencees_ES
dc.subjectDeafnesses_ES
dc.subjectMESSY scalees_ES
dc.subjectEducationes_ES
dc.subjectChild developmentes_ES
dc.subjectCompetencia sociales_ES
dc.subjectSorderaes_ES
dc.subjectEscala Messyes_ES
dc.subjectEducaciónes_ES
dc.subjectDesarrollo infantiles_ES
dc.titleComparison of social performance in children with profound deafness and children with normal hearing according to different informants.es_ES
dc.title.alternativeComparación del desempeño social en niños con sordera profunda y audición normal, según distintos informantes.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/ContadorArticulo.php?501es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v8i22.1456


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record