Show simple item record

dc.contributor.authorCastelló, Montserrat
dc.contributor.authorBañales Faz, Gerardo
dc.contributor.authorVega López, Norma A.
dc.date.accessioned2012-02-06T16:43:45Z
dc.date.available2012-02-06T16:43:45Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/919
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almería.es_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 22 Vol.8 (3), 1 de Diciembre de 2010es_ES
dc.subjectWriting processeses_ES
dc.subjectSelf-regulationes_ES
dc.subjectCo-regulationes_ES
dc.subjectShared regulationes_ES
dc.subjectWriting researches_ES
dc.subjectProcesos de escrituraes_ES
dc.subjectAutorregulaciónes_ES
dc.subjectCo-regulaciónes_ES
dc.subjectRegulación compartidaes_ES
dc.subjectInvestigación de la escrituraes_ES
dc.titleResearch approaches to the regulation of academic writing: the state of the question.es_ES
dc.title.alternativeEnfoques en la investigación de la regulación de escritura académica: estado de la cuestión.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?474es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v8i22.1424


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record