español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
español
English
español
español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
Envíos recientes
DSpace Principal
Repositorio de la Producción Científica de la Universidad de Almería
Departamento de Economía y Empresa
Artículos de revista Dpto. Economía y Empresa
Envíos recientes
DSpace Principal
Repositorio de la Producción Científica de la Universidad de Almería
Departamento de Economía y Empresa
Artículos de revista Dpto. Economía y Empresa
Envíos recientes
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Artículos de revista Dpto. Economía y Empresa: Envíos recientes
Mostrando ítems 41-60 de 423
Food exporters and co-opetition relationships: an analysis on the vegetable supply chain
Galdeano Gómez, Emilio
;
Pérez Mesa, Juan Carlos
;
Giagnocavo, Cynthia Lynn
(
2015-05-05
)
Cooperative bank strategies for social-economic problem solving: Supporting social enterprise and local development
Giagnocavo, Cynthia
;
Gerez, Silvia
;
Sforzi, Jacopo
(
2012-08-13
)
Paths to Cooperative Survival: Structure, Strategy and Regeneration of Fruit and Vegetables Cooperatives in Almería and Valencia, Spain
Giagnocavo, Cynthia Lynn
;
Gerez, Silvia
;
CAMPOS i CLIMENT, Vanessa
(
2014-11-26
)
Social indicators of ecosystem restoration for enhancing human wellbeing
Alba Patiño, Francy Daniela
;
Carabassa, Vicenç
;
Castro Nogueira, Hermelindo Del Niño Jesús
;
Gutiérrez Briceño, Inés
;
García Llorente, Marina
;
Giagnocavo, Cynthia Lynn
Gómez Tenorio, Miguel Ángel
Cabello Piñar, Francisco Javier
Aznar Sánchez, José Ángel
Castro Martínez, Antonio Jesús
[et al.]
(
2021-07-16
)
Agricultural cooperatives and the role of organisational models in new intelligent traceability systems and big data analysis
Giagnocavo, Cynthia Lynn
;
Bienvenido Bárcena, José Fernando
;
Ming, Li
;
Yurong, Zhao
;
Sánchez Molina, Jorge Antonio
;
Xinting, Yang
[et al.]
(
2017
)
El conflicto en las relaciones comerciales entre fabricantes y distribuidores: Estimación y medida
Mollá Descals, Alejandro
;
Sánchez Pérez, Manuel
(
1996
)
Evolución y desarrollo conceptual de la investigación comercial
Sánchez Pérez, Manuel
;
Mollá Descals, Alejandro
;
Calderón García, Haydée
(
1999
)
Consumer brand choice behaviour: national brands vs. store brands
Gázquez Abad, Juan Carlos
;
Sánchez Pérez, Manuel
(
2010
)
Image processing methods to evaluate tomato and zucchini damage in post-harvest stages
Álvarez Bermejo, José Antonio
;
Giagnocavo, Cynthia Lynn
;
Ming, Li
;
Castillo-Morales, Encarnacion
;
Morales Santos, Diego Pedro
;
Xinting, Yang
[et al.]
(
2017
)
Is Income Inequality Influenced by Financial Knowledge? A Macroeconomic and Longitudinal Analysis
Oliver Márquez, Francisco José
;
Guarnido Rueda, Almudena
;
Amate Fortes, Ignacio
(
2022
)
Consideración de la heterogeneidad en el comportamiento de elección del consumidor a través de modelos logit: enfoque paramétrico vs. semiparamétrico
Gázquez Abad, Juan Carlos
;
Sánchez Pérez, Manuel
(
2007
)
Agri-food crises and news framing of media: an application to the Spanish greenhouse sector
Pérez Mesa, Juan Carlos
;
García Barranco, María Del Carmen
;
Serrano-Arcos, M. Mar
;
Sánchez Fernández, Raquel
(
2023-12
)
Seeking new strategic options for promotion of intermodal transport in perishables: The use of short sea shipping
Pérez Mesa, Juan Carlos
;
Giagnocavo, Cynthia Lynn
;
Hernández Rubio, Jesús
;
García Barranco, María Del Carmen
(
2023-10
)
How do controversial foreign country images affect consumers?
Ortega Egea, José Manuel
;
García De Frutos, Nieves
(
2023
)
Mapping the influence of country‐of‐origin knowledge, consumer ethnocentrism, and perceived risk on consumer action against foreign products
Ortega Egea, José Manuel
;
García De Frutos, Nieves
(
2021
)
Behavioral prediction of environmentally oriented anticonsumption and consumption: A multilevel study of five Eurobarometer surveys
Ortega Egea, José Manuel
;
García De Frutos, Nieves
(
2020
)
Anti‐consumption beyond boundaries: From niche topic to global phenomena
Lee, Michael SW
;
Ortega Egea, José Manuel
;
García de Frutos, Nieves
(
2020
)
How does marketers’ and users’ content on corporate Facebook fan pages influence brand equity?
Estrella Ramón, Antonia María
;
García de Frutos, Nieves
;
Ortega Egea, José Manuel
;
Segovia López, Cristina
(
2019
)
La distribución comercial en Europa: Situación actual y tendencias
Sánchez Pérez, Manuel
;
Estrella Ramón, Antonia María
;
Ruiz Real, José Luis
;
García Ramírez, Alicia
(
2011
)
Caracterizando a los consumidores en los mercados de consumo de alta frecuencia
Gázquez Abad, Juan Carlos
;
Sánchez Pérez, Manuel
(
2007
)
Buscar en DSpace
Esta colección
Listar
Todo DSpace
Comunidades & Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Mi cuenta
Acceder
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
De interés
Sobre el Repositorio
FAQs Derechos de autor
Instrucciones de autoarchivo
Políticas de autoarchivo de editoriales
Indexado en