español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
español
English
English
español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
View Item
riUAL Home
Revistas Universidad de Almería
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 12, Núm. 25, Septiembre 2019
View Item
riUAL Home
Revistas Universidad de Almería
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 12, Núm. 25, Septiembre 2019
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Qué hacen los docentes para desarrollar la inteligencia emocional en las aulas universitarias. Un estudio cualitativo
Files
2584-7922-1-PB.pdf (530.0Kb)
Identifiers
URI:
http://hdl.handle.net/10835/7301
ISSN: 1988-7701
DOI: http://dx.doi.org/10.25115/ecp.v12i25.2584
Services
Share
Stadistics
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author/s
Fragoso Luzuriaga, Rocio
Date
2019
Palabra/s clave
Inteligencia emocional
Educación superior
Prácticas docentes
Estudiantes
Aula
Emotional intelligence
Higher education
Teaching practices
Students
Classroom
Collections
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 12, Núm. 25, Septiembre 2019
[7]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Search riUAL
This Collection
Browse
All of riUAL
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics
Of interest
About the Repository
Copyright FAQs
Self-archiving instructions
Autoarchivo policies of publishers
Indexed in