Show simple item record

dc.contributor.advisorAndújar Vaca, Alberto es_ES
dc.contributor.authorZahra Nadif, Fátima
dc.date.accessioned2020-05-19T08:06:15Z
dc.date.available2020-05-19T08:06:15Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/8227
dc.language.isoeses_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectTrabajo Fin de Máster de la Universidad de Almeríaes_ES
dc.subjectClase invertidaes_ES
dc.subjectInglés como lengua extranjeraes_ES
dc.subjectFlipped classroomes_ES
dc.subjectEnglish as a Foreign Language,es_ES
dc.titleLa clase invertida para el aprendizaje inclusivo: alumnado con necesidades especialeses_ES
dc.title.alternativeThe flipped classroom model for inclusive learning: students with special needses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional