Show simple item record

dc.contributor.authorPrieto, María Dolores
dc.contributor.authorFerrándiz García, Carmen
dc.contributor.authorFerrando, Mercedes
dc.contributor.authorSáinz, Marta
dc.contributor.authorBermejo, Rosario
dc.contributor.authorHernández, Daniel
dc.date.accessioned2011-12-15T19:34:52Z
dc.date.available2011-12-15T19:34:52Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/511
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 15 Vol.6 (2), 4 de Septiembre de 2008es_ES
dc.subjectSuperdotaciónes_ES
dc.subjectTalentoes_ES
dc.subjectAjuste socio-emocionales_ES
dc.subjectInteligencia emocionales_ES
dc.subjectGriftedes_ES
dc.subjectTalentedes_ES
dc.subjectSocio-emotional adjustmentes_ES
dc.subjectEmotional intelligencees_ES
dc.titleInteligencia Emocional en alumnos superdotados: un estudio comparativo entre España e Inglaterraes_ES
dc.title.alternativeEmotional intelligence in high-ability students: a comparative study between Spain and Englandes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/ContadorArticulo.php?254es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v6i15.1288


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record