Show simple item record

dc.contributor.authorMolina, Marta
dc.contributor.authorCastro, Encarnación
dc.contributor.authorCastro, Enrique
dc.date.accessioned2012-01-13T11:10:29Z
dc.date.available2012-01-13T11:10:29Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/714
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology, Nº 17, vol. 7(1)es_ES
dc.subjectEarly-algebraes_ES
dc.subjectEqual signes_ES
dc.subjectEqualityes_ES
dc.subjectNumber sentenceses_ES
dc.subjectRelational thinkinges_ES
dc.subjectComprensiónes_ES
dc.subjectIgualdades_ES
dc.subjectPensamiento relacionales_ES
dc.subjectSentencias numéricases_ES
dc.subjectSigno iguales_ES
dc.titleElementary Students Understanding of the Equal Sign in Number Sentenceses_ES
dc.title.alternativeCómo entienden los alumnos de Primaria el signo Igual en las ecuaciones numéricases_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?304es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i17.1345


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record