español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
español
English
English
español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
View Item
riUAL Home
Tesis, Trabajos Fin de Master, Grado y Proyectos Fin de Carrera Universidad de Almería
Trabajos Fin de Grado Universidad de Almería
Grado en Educación Primaria. Curso 2017-2018
View Item
riUAL Home
Tesis, Trabajos Fin de Master, Grado y Proyectos Fin de Carrera Universidad de Almería
Trabajos Fin de Grado Universidad de Almería
Grado en Educación Primaria. Curso 2017-2018
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Estrategias de control de las conductas disruptivas en el aula de Educación Primaria. Propuesta de intervención: uso de la aplicación ClassDojo
Files
TFG_VICIANA SALINAS, DAVID.pdf (1.581Mb)
Identifiers
URI:
http://hdl.handle.net/10835/7172
Services
Share
Stadistics
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author/s
Viciana Salinas, David
Advisor/s
Mercader Rubio, Isabel María
Date
2018
Palabra/s clave
Resolución de conflictos
Comportamiento
Conductas disruptivas
Gestión del aula
Psicología
Nuevas Tecnologías
Educación Primaria
Conflict resolution
Behavior
Disruptive behaviors
Classroom management
Psychology
New Technologies
Primary Education
Collections
Grado en Educación Primaria. Curso 2017-2018
[8]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Search riUAL
This Collection
Browse
All of riUAL
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics
Of interest
About the Repository
Copyright FAQs
Self-archiving instructions
Autoarchivo policies of publishers
Indexed in