español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
español
English
English
español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
View Item
riUAL Home
Revistas Universidad de Almería
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 12, Núm. 25, Septiembre 2019
View Item
riUAL Home
Revistas Universidad de Almería
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 12, Núm. 25, Septiembre 2019
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Estilos de enseñanza participativos en las clases de Educación Física y su influencia sobre diferentes aspectos psicológicos
Files
2286-7916-1-PB.pdf (540.2Kb)
Identifiers
URI:
http://hdl.handle.net/10835/7296
ISSN: 1988-7701
DOI: http://dx.doi.org/10.25115/ecp.v12i25.2286
Services
Share
Stadistics
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author/s
Lebrero-Casanova, Iván
;
Almagro, Bartolomé J.
;
Sáenz-López, Pedro
Date
2019
Palabra/s clave
Soporte de autonomía
Necesidades psicológicas básicas
Autoestima
Motivación
Estilos de enseñanza participativos
Autonomy support
Basic psychological needs
Self-esteem
Motivation
Participatory teaching styles
Collections
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 12, Núm. 25, Septiembre 2019
[7]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Search riUAL
This Collection
Browse
All of riUAL
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics
Of interest
About the Repository
Copyright FAQs
Self-archiving instructions
Autoarchivo policies of publishers
Indexed in