español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
español
English
English
español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
View Item
riUAL Home
Revistas Universidad de Almería
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 6, Núm. 11, Marzo 2013
View Item
riUAL Home
Revistas Universidad de Almería
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 6, Núm. 11, Marzo 2013
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
La utilización del microblogging y de Twitter como herramienta de enseñanza-aprendizaje
Files
949-3320-1-PB.pdf (388.2Kb)
Identifiers
URI:
http://hdl.handle.net/10835/5595
ISSN: 1988-7701
DOI: http://dx.doi.org/10.25115/ecp.v6i11.949
Services
Share
Stadistics
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author/s
Checa García, Fernando
Date
2013
Palabra/s clave
Microblogging
Twitter
Redes Sociales
TIC
Social Network
ICT
Collections
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 6, Núm. 11, Marzo 2013
[6]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Search riUAL
This Collection
Browse
All of riUAL
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics
Of interest
About the Repository
Copyright FAQs
Self-archiving instructions
Autoarchivo policies of publishers
Indexed in