Show simple item record

dc.contributor.authorAinscow, Mel
dc.date.accessioned2012-01-16T18:01:26Z
dc.date.available2012-01-16T18:01:26Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/746
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 7 Vol.3 (3), 5 de Diciembre de 2005es_ES
dc.subjectSpecial needses_ES
dc.subjectInclusive educationes_ES
dc.subjectInclusive policieses_ES
dc.subjectEducational researches_ES
dc.subjectNecesidades especialeses_ES
dc.subjectEducación inclusivaes_ES
dc.subjectPolíticas inclusivases_ES
dc.subjectInvestigación educativaes_ES
dc.titleUnderstanding the development of inclusive education systemes_ES
dc.title.alternativePara comprender el desarrollo del Sistema Educativo Inclusivoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?109es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v3i7.1180


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record