Show simple item record

dc.contributor.authorRivera García, Enrique
dc.contributor.authorTrigueros Cervantes, Carmen
dc.contributor.authorMoreno Doña, Alberto
dc.contributor.authorTorre Navarro, Eduardo de la
dc.date.accessioned2014-10-28T10:20:00Z
dc.date.available2014-10-28T10:20:00Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2171-2085
dc.identifier.issn1989-709X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/2893
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourcePsychology, Society and Education. Número 1, Vol.4, Mayo 2012es_ES
dc.subjectInterdisciplinariedades_ES
dc.subjectFormación iniciales_ES
dc.subjectEducación Físicaes_ES
dc.subjectInterdisciplinarityes_ES
dc.subjectPre-service teacher educationes_ES
dc.subjectPhysical educationes_ES
dc.titleEl papel de la autoevaluación en el proyecto interdisciplinar “formar docentes, formar personas”. Una mirada desde la óptica de los estudianteses_ES
dc.title.alternativeThe role of self-assesment the interdisciplinary project «educating teachers, training people». A view from students’ perspective assessing from self-assessmentes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.psye.org/articulos/vista%20Rivera.pdfes_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/psye.v4i1.479


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record