Revisiting gordon´s teacher effectiveness traininig: an intervention study on teachers´ social and emotional learning
Files
Identifiers
URI: http://hdl.handle.net/10835/3024
ISSN: 1696-2095
DOI: http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.31.13073
ISSN: 1696-2095
DOI: http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.31.13073
Share
Metadata
Show full item recordDate
2013Palabra/s clave
Social and emotional learning (SEL)
Teachertraining
Teacher effectiveness training (TET)
The dealing with challenging interaction (DCI) method
Social interaction skills
Well-being
Aprendizaje social y emocional (SEL)
Capacitación de la efectividad del docente de docentes (TET)
Método de negociar con interacción desafiante (DCI)
Destrezas de interacción social
Bienestar
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Social skills performance in two- and three-year-olds and its relationship with parental interaction styles.
Isaza Valencia, Laura; Henao López, Gloria Cecilia (2010) -
Discriminación y comunidad gitana: una historia basada en hechos reales. Formación y empleo
Cortés Cortés, Ramona (2015-07-21) -
El trabajo social como agente de igualdad: historia e intervención social desde la perspectiva de género
Castaño Rodríguez, Francisco Antonio (2016)