• español
  • English
  • Login
      • español
      • English
    • español 
      • español
      • English
    • Login
    Buscar 
    •   DSpace Principal
    • Revistas Universidad de Almería
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 34 Vol.12 (3), 1 de Diciembre de 2014
    • Buscar
    •   DSpace Principal
    • Revistas Universidad de Almería
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 34 Vol.12 (3), 1 de Diciembre de 2014
    • Buscar
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Buscar

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filttos avanzados

    Filtros

    Use filtros para refinar sus resultados.

    Mostrando ítems 1-10 de 15

    • Opciones de clasificación:
    • Relevancia
    • Título Asc
    • Título Desc
    • Fecha Asc
    • Fecha Desc
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100

    Competency to study and learn in stressfull contexts: fundamentals of the e-coping with academic stress utility 

    Fuente Arias, Jesús de laAutoridad Universidad de Almería; López, Mireia; Zapata Sevillano, LucíaAutoridad Universidad de Almería; Martínez Vicente, José ManuelAutoridad Universidad de Almería; Vera, Manuel Mariano; [et al.] (2014)

    Pshychometric characteristics of the EEAA (scale of affective strategies in the learning process) 

    Villardón-Gallego, Lourdes; Yániz, Comcepción (2014)

    Burnout and competency development in pre-service teacher training 

    Rodríguez-Hidalgo, Antonio J.; Calmaestra, Juan; Dios, Irene (2014)

    Towards the solution of abysmal performance in mathematics in junior high schools: comparing the pedagogical potential of two designed interventions 

    Sarfo, Frederick Kwaku; Eshum, Grace; Elen, Jan; Adentwi, Kobina Impraim (2014)

    Pre-service tehchers' mindset beliefs about student ability 

    Gutshall, C. Anne (2014)

    Emotions in academic contexts. Teoretical perspectives and implications for educational practice in college 

    Paoloni, Paola Verónica (2014)

    Resilience and coping strategy profiles at university: contextual and demographic variables 

    González Torres, Mª Carmen; Artuch-Garde, Raquel (2014)

    "La clave profesional": validation of a vocational guiadance instrument 

    Mudarra, María José; Lázaro Martínez, Angel (2014)

    Reliability and validity of the achievenent emotions questionnaire. A study of Argentinean University students 

    Paoloni, Paola Verónica; Vaja, Arabela Beatriz; Muñoz, Veronica Lilian (2014)

    Latino immigrant students in Spain: potecial poly-victims and shool underachievers 

    Cerdeño, Luis F.; Martínez-Arias, Rosario; Bueno Álvarez, José Antonio (2014)
    • 1
    • 2

    Listar

    Todo DSpaceComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

    Mi cuenta

    Acceder

    Descubre

    AutorFuente Arias, Jesús de la (3)Paoloni, Paola Verónica (2)Adentwi, Kobina Impraim (1)Andelo-López, Carmen (1)Arias, Jorge L. (1)... másMateriaUniversity (2)Academic achievement (1)Academic condidence (1)Academic stress (1)Academic underachievement (1)... másFecha2014 (15)

    Estadísticas

    Ver Estadísticas de uso

    De interés

    Sobre el RepositorioFAQs Derechos de autorInstrucciones de autoarchivo

    Políticas de autoarchivo de editoriales

    Indexado en

    Contacto
    Contacto