español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
español
English
español
español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
Envíos recientes
DSpace Principal
Revistas Universidad de Almería
Electronic Journal of Research in Educational Psychology
Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 25 Vol.9 (3), 1 de Diciembre de 2011
Envíos recientes
DSpace Principal
Revistas Universidad de Almería
Electronic Journal of Research in Educational Psychology
Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 25 Vol.9 (3), 1 de Diciembre de 2011
Envíos recientes
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 25 Vol.9 (3), 1 de Diciembre de 2011: Envíos recientes
Mostrando ítems 1-20 de 21
Nonverbal communication in classroom interactions: A pedagogical perspective of touch
Stamatis, Panagiotis J.
(
2011
)
Preschool age children, divorce and adjustment: a case study in Greek kindergarten
Babalis, Thomas
;
Xhantakou, Yiota
;
Papa, Christina
;
Tsolou, Olympia
(
2011
)
Influence of family factors in school drop-out: a study within a multicultural context
Rojas Ruiz, Gloria
;
Alemany Arrebola, Inmaculada
;
Ortiz Gómez, María del Mar
(
2011
)
Self-efficacy in writing composition among deaf and hearing students in Primary and Secondary Education
Gutiérrez Cáceres, Rafaela
(
2011
)
Un caso de Síndrome X Frágil y su intervención desde la Atención Infantil Temprana
Robles Bello, Mª Auxiliadora
(
2011
)
Metacognitive Awareness Inventory for Teachers (MAIT)
Balcikanli, Cem
(
2011
)
Grammar Instruction and Error Correction: A Matter of Iranian Students Beliefs
Ganjabi, Mahyar
(
2011
)
Optimism and Pessimism of Physical Education and Non-Physical Education Students: Invariance of Structure
Abu-Hilal, Maher M.
;
Zayed, Kashef
(
2011
)
Validez de constructo del Sistema Cualitativo de Calificación para el Test Gestáltico de Bender Modificado
Merino Soto, César
(
2011
)
Factors influencing adolescent eating behaviour: Application and validation of a diagnostic instrument
Benarroch, Alicia
;
Pérez, Silvia
;
Perales, Javier
(
2011
)
Factorial Structure and Predictive Validity of Approaches and Study Skills Inventory for Students (ASSIST) in Egypt: A Confirmatory Factor Analysis Approach
Gadelrab, Hesham F.
(
2011
)
Methodological Constraints for Detecting the Modality Effect
Schoor, Cornelia
;
Bannert, Maria
;
Jahn, Verena
(
2011
)
El impacto negativo del contrato didáctico en la resolución realista de problemas. Un estudio con alumnos de segundo y tercero de Educación Primaria
Jiménez Márquez, Laura
;
Ramos Pardo, Francisco Javier
(
2011
)
El trabajo del estudiante y el uso de plataforma de apoyo a la docencia como opciones metodológicas en la universidad
Romero Cerezo, Cipriano
;
Zurita Ortega, Félix
;
Soto González, José Ignacio
(
2011
)
Ayudas al aprendizaje en tareas de escritura colaborativa con Moodle
Mauri, Teresa
;
Colomina Álvarez, Rosa
;
Ginesta, Anna
;
Clará, Marc
(
2011
)
Effect of teaching of self-regulated learning strategies on attribution styles in students
Tavakolizadeh, Jahanshir
;
Ebrahimi-Qavam, Soghra
(
2011
)
Evaluating the Effectiveness of Combined Reading Interventions on Improving Oral Reading Fluency of Students with Reading Disabilities
Guzel Ozmen, Ruya
(
2011
)
Analysis and validation of a rubric to assess oral presentation skills in university context
García Ros, Rafael
(
2011
)
Profiles of School Anxiety: Differences in Social Climate and Peer Violence
Martínez-Monteagudo, María C.
;
Inglés Saura, Cándido José
;
Trianes Torres, María Victoria
;
García Fernández, José Manuel
(
2011
)
Introducing National Test in Swedish Primary Education: Implications for Test Anxiety
Nyroos, Mikaela
;
Wiklund-Hörnquist, Carola
(
2011
)
Buscar en DSpace
Esta colección
Listar
Todo DSpace
Comunidades & Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Mi cuenta
Acceder
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
De interés
Sobre el Repositorio
FAQs Derechos de autor
Instrucciones de autoarchivo
Políticas de autoarchivo de editoriales
Indexado en