• español
  • English
  • Login
      • español
      • English
    • español 
      • español
      • English
    • Login
    Listar Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 34 Vol.12 (3), 1 de Diciembre de 2014 fecha de publicación 
    •   DSpace Principal
    • Revistas Universidad de Almería
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 34 Vol.12 (3), 1 de Diciembre de 2014
    • Listar Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 34 Vol.12 (3), 1 de Diciembre de 2014 fecha de publicación
    •   DSpace Principal
    • Revistas Universidad de Almería
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 34 Vol.12 (3), 1 de Diciembre de 2014
    • Listar Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 34 Vol.12 (3), 1 de Diciembre de 2014 fecha de publicación
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 34 Vol.12 (3), 1 de Diciembre de 2014 por fecha de publicación

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-15 de 15

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Competency to study and learn in stressfull contexts: fundamentals of the e-coping with academic stress utility 

        Fuente Arias, Jesús de laAutoridad Universidad de Almería; López, Mireia; Zapata Sevillano, LucíaAutoridad Universidad de Almería; Martínez Vicente, José ManuelAutoridad Universidad de Almería; Vera, Manuel Mariano; Salinas, GiullianaSalvatore, Fadda[et al.] (2014)
      • Pshychometric characteristics of the EEAA (scale of affective strategies in the learning process) 

        Villardón-Gallego, Lourdes; Yániz, Comcepción (2014)
      • Burnout and competency development in pre-service teacher training 

        Rodríguez-Hidalgo, Antonio J.; Calmaestra, Juan; Dios, Irene (2014)
      • Towards the solution of abysmal performance in mathematics in junior high schools: comparing the pedagogical potential of two designed interventions 

        Sarfo, Frederick Kwaku; Eshum, Grace; Elen, Jan; Adentwi, Kobina Impraim (2014)
      • Pre-service tehchers' mindset beliefs about student ability 

        Gutshall, C. Anne (2014)
      • Emotions in academic contexts. Teoretical perspectives and implications for educational practice in college 

        Paoloni, Paola Verónica (2014)
      • Resilience and coping strategy profiles at university: contextual and demographic variables 

        González Torres, Mª Carmen; Artuch-Garde, Raquel (2014)
      • "La clave profesional": validation of a vocational guiadance instrument 

        Mudarra, María José; Lázaro Martínez, Angel (2014)
      • Reliability and validity of the achievenent emotions questionnaire. A study of Argentinean University students 

        Paoloni, Paola Verónica; Vaja, Arabela Beatriz; Muñoz, Veronica Lilian (2014)
      • Latino immigrant students in Spain: potecial poly-victims and shool underachievers 

        Cerdeño, Luis F.; Martínez-Arias, Rosario; Bueno Álvarez, José Antonio (2014)
      • Personal self-regulation and regulatory teaching to predit performance and academic confidence: new edidence for the DEDEPRO model 

        Fuente Arias, Jesús de laAutoridad Universidad de Almería; Justicia Justicia, FernandoAutoridad Universidad de Almería; Sander, PaulAutoridad Universidad de Almería; Cardelle-Elawar, MaríaAutoridad Universidad de Almería (2014)
      • Validation of an evaluation tutoring task scale at the university 

        Sáiz Manzanares, Mª Consuelo; Bol Arreba, Alfredo; Payo-Hernanz, René Jesús (2014)
      • Introcuction to monograph: achivement emotions at University 

        Fuente Arias, Jesús de laAutoridad Universidad de Almería (2014)
      • Criteria and instruments for doctoral program admissions 

        Álvarez-Montero, Francisco J.; Mojardin-Heráldez, Ambrosio; Andelo-López, Carmen (2014)
      • Pre-University tuition in science and techonology cam influence executive funcions 

        Méndez, Marta; Arias, Natalia; Villar, José R.; Menéndez, José R.; Neira, Angel; Romano, Pedro V.Núñez Pérez, José C.Arias, Jorge L.[et al.] (2014)

        Listar

        Todo DSpaceComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

        Mi cuenta

        Acceder

        Estadísticas

        Ver Estadísticas de uso

        De interés

        Sobre el RepositorioFAQs Derechos de autorInstrucciones de autoarchivo

        Políticas de autoarchivo de editoriales

        Indexado en

        Contacto
        Contacto